پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

دختر عزیز تر از جانم تولد 4 سالگیت مبارک

1393/10/7 13:11
نویسنده : بابا و مامان
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

   

                         تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com پارمیس عزیز تولدت مبارکتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

                          تولد تولد تولدت مبارک      مبارک مبارک تولدت مبارک

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

4سال از لحظه ی ورود فرشته ی کوچکمان میگذرد و من هنوز در جواب این معما مانده ام که کی و کجا کار خوبی انجام داده بودم که خدای مهربان من را مستحق داشتن چنین هدیه ای دانست.و از خودش میخواهم که بتوانم امانتدار خوب و مادری شایسته باشم.درست بخاطر دارم اولین لحظه ای که فرشته ام را در اغوش گرفتم.از شدت خوشحالی فقط اشک میریختم.عظمت خدا را با تمام وجود درک کردم.حس وصف ناپذیری است که امیدوارم همه ی کسانی که آرزوی مادر شدن را دارند روزی تجربه کنند.

happy birth (79)شکلک برای روز تولد شکلک های تولد عکس برای تبریک تولد عکس برای روز تولد عکس متحرک برای جشن تولد عکس برای تولدت مبارک عکس برای تبریک روز تولد عکس برای کارت تولد ;

 

پ

 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک

 

در یک روز زمستانی درهای بهشت باز شد و فرشته ای ، تکه ای از نور آسمانی را از طرف خداوند مهربان به ما هدیه داد

نور آسمانی من ،پارمیس عزیزم 

تو آمدی و به یمن آمدنت مادر نامیده شدم

برای تو می نویسم قشنگترین لحظات زندگیت را

تا در بزرگی یادآور خاطرات شیرین کودکیت باشد ...

نفسم ... کودکانه هایت برایت ماندنی باد

پ 

پسندها (4)

نظرات (8)

سپیده عمه آریانا
7 دی 93 16:25
تولدت مبارک پارمیس عزیزم . انشااله جشن 120 سالگیت عزیز دلم و تا همیشه شاد و سلامت و خوشبخت در کنار عزیزانت زندگی کنی . یک دنیا روزهای قشنگ و لحظه های ناب در چهار سالگیت برات آرزومندم عزیزم .
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی سپیده خانم
مامان گیلدا
9 دی 93 17:40
_________________$$$ _____________$$$$__$$$$ ___________$$$$$__$$$$$$ __________$$$$$__$$$$$$$$ __________$$$$$__$$$$$$$__$$$$ ______$$___$$$$$__$$$$__$$$$$$$$ ____$$$$$$____$$$__$$___$$$$$$$$$ ___$$$$$$$____________$$$$____$$$$ __$$$$$$$$$$_____§§___$$__$$$$__$$$ _$$$$$$$$$$$$$__§§§§____$$$$$$$$__$$ $$__$$$$$$$$____§§§§__$$$$$$$$$$$$$$ $$$$__$$$$__$$___§§_____$$$$$$$$$$$ ___$$$$$____$$$$____________$$$$$$$$ _$$$$$$$$$___$$__$$$____$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$__$$$$$___$$ ______$$$$__$$$$$$$__$$$$$ ___________$$$$$$$$__$$$$$ ____________$$$$$$__$$$$$ ___§§________$$$$__$$$$ __§§_§§_________$$$_________§ __§§§_§§§_______§§§________§_§ ___§§§_§§§______§§§______§§§_§§ ___§§§§_§§§_____§§§_____§§§_§§§ ____§§§§_§§§____§§§____§§§§_§§ _____§§§§§_§§§§_§§§_§§§§§_§§§ ______§§§§§§_§§§§§§§§§§§_§§§ _______§§§§§§§_§§§§§§§§_§§§ _________§§§§§§_§§§§§_§§§§ ____________§§§§§§§_§§§§§ _______________§§§§§§§§ ________________§§§ ________________§§§ ________________§§§ ________________§§§ تولدت مبارک پارمیس جون ایشالله 120 سال سالم و شاد در کنار خونوادت زندگی کنی
یاسمن( مامی فرشته ها )
14 دی 93 8:54
پارمیس جون تولدت مبارک عزیزم صد ساله بشوی
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی خانمی
سمانه
14 دی 93 23:57
پارمیس جونم تولدت مبارک عزیززززم..... ایشاله 100 ساله بشی خوشگل من... 18 دی هم تولد وانیا جون من....
بابا و مامان
پاسخ
ممنون
سمانه
15 دی 93 0:00
ناناز خانوم رمزت عوض شده؟؟؟؟ من چی؟؟؟
بابا و مامان
پاسخ
براتون می فرستم
♥ایدا♥
15 دی 93 10:28
تولدت مبارک واییی چه قدر خوشگه کوچلوی ناز خیلی دوست دارم عسلم به ما هم سر بزنید اگه با تبادیل لینک موافقید خبر بدید؟
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی حتما
سمانه
20 دی 93 15:51
عززیزززدلم رمز نفرستادی خانومی؟؟؟واسه دیدن عکسهای گل دختری لحظه شماری می کنم...
بابا و مامان
پاسخ
چشم حتما
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
24 دی 93 22:03
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم.) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)