پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

شیرین زبونی های گلم

1392/9/26 19:39
نویسنده : بابا و مامان
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پارمیس

 

 

 

 

 

 

عمر و نفس مامانی

 

چند روز سرماخوردی و بردمت دکتر ولی هنوز اثراتش باقی مونده تازه

 

 منم سرماخوردم .حالم این چند روز خیلی بد بود.گلم نمی دوتم با چه

 

 زبونی بگم که فرشتمی. دوسسست دارم

 

حالم بد بود خوابیده بودم اومدی پیشم گفتی مامانی چرا خوابیدی

 

 بشین گفتم دخترم خیلی حالم بده با یه غصه ای گفتی مامانی بیا

بریم دتر(دکتر)قرص بده زود خوب میشیقلب.

 

 میومدی می گفتی مامانی دستتو بده به من بلندت کنم کارت دارم

 

 عزیز دلم خسته شده بودی از بس تنهایی بازی کرده بودی.گاهی

 

 وقتها که می خوام  از خدا تشکر کنم که این فرشته مهربونو بهم داده

 

قلبم به درد میاد و اشکام سرازیر میشه و زبانم قدرت نداره.قلب

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

حتی امروز مربیت هم از مهربونیت می گفت خیلی خوشحال شدم.می

 

 گفت همه مربیها دوست دارن .

 

اول صبح بردمت مهد وارد مهد که شدیم پارسا(پسر خاله ات)هم اومده

 

 بود یه بار زدی زیر گریه و من اصلا نفهمیدم چرا گلم گریه کردی چند

 

 لحظه ای پشت در وایستادم دیدم پارسا بهت میگه پارمیس اگه گریه

 

کنی چشمات میشن مثل مورچه.خندهتو هم فوری اروم شدی منم

 

خوشحال رفتم سرکارم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

وقتی نشستم جلوی تلویزیون فوری تمام گل سراتو میاری می گی

 

مامان تکون نخور می خوام خوشگلت کنم.تمامشونو میزنی توی

 

 موهام و میگی  به به چه خوشگل شدی مامانی دست نزنی به

 

موهات ا دعوات می کنم(دقیقا جمله هایی خودم بهش می گمچشمک).

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

بابایی که  لپ تاپ رو روشن می کنم میری عمو فردوستو میاری می

 

 گی بابایی لپ تاپ منو نگا چقدر قشنگ ترهماچ.

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

هر لحظه که می گذرد از طرفی خوشحال میشم که پارمیسم بزرگ تر

 

 میشه ولی از طرفی ته دلم می لزره نمی دونم چرا ......

 

دختر نازدونم خیلی دوست دارمقلب اگه ساعتی یکبار بوست نکنم دلم

 

می گیره خدایا شکرت...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان یسنا
3 آذر 92 21:29
یه عالمه بوووووووووووووووس واسه پارمیس شیرین زبون[ممنون مریم جون یسنا جونی
مامانی فری
27 آذر 92 10:22
عزیزم چه لباسای خوشگلی پوشیدی چقدر بهت میاد پیشاپیش یلدا مبارک راستی میخوای تو مسابقه شب یلدا شرکت کنی خیلی مسابقه راحتیه یه این لینک برو http://mylamis.com/yalda//?ref=42 ممنون مرسی چشم حتما