پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

اولین برف زمستانی92 با حضور پارمیسم

1392/10/20 19:21
نویسنده : بابا و مامان
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

 

بالاخره در رفسنجان برف بارید و تو کلی ذوق

 کردی ومنم از ذوقت خیلی خوشحال شدم.

 

صبح که از خواب بیدار شدم پرده رو کنار زدم

 دیدم وای زمین سفید شده کلی برف از

 

 شب اومده بوده وقتی توی اتاق اومدم دیدم

 بیدار شدی گفتم پارمیس  بیرون برف

 

 اومده سریع نشستی گفتی مامان بریم برف

 بازی و پشت سر هم می گفتی برف

 برف برف.

 

منم داشتم فکر می کردم که باید کلی لباس

 تنت کنم سرمانخوری  ببرمت مهد اخه خدا

 

 روشکر امسال  ازسرماخوردگی در امان

 موندی ایشالله تا اخر سال سرمانخوری.

 

وقتی اومدیم بیرون گفتی خودم می خوام راه

 برم و روی برفها راه می رفتی و از صداش لذت

 می بردی بعدش دیگه سوار شدیم توراه 

 می گفتی مامان بعدا دنبالم بیای هنوزم برف

 هست گفتم اره دخترم.

 

بعد از ظهر بابایی از سر کار اومد و با اینکه

 خیلی خواب می رفتی تا گفتم با بابایی بریم

 

 برف بازی  سریع کلاه پوشیدی و دم در اماده

 شدی میگفتی بریم بریم.

 

 

رفتیم پارکی نزدیک خونمون بود و کلی بازی

 کردی هرچی گفتم دستکش بپوشی قبول

 

 نکردی ولی اخری حسابی دستات یخ شده

 بود  بازم قبول نکردی.

 

 

خیلی بهمون خوش گذشت اولین برفی بود در

 کنار هم بیرون بودیم اخه پارسال که برف اومد

 اینقد مریض بودی که اصلا از خونه بیرون

 نرفتیم

 

حالا عکسها رو با هم می بینیم گل نازم

 

پارمیس برفی

 

 

 

 

پ

 

پ

 

پ

 

پ

 

 

پ

 

پ

 

 

پ

 

 

پ

 

پ

 

 

 

پ

 

تاب و سرسره رو دیدی فوری گفتی تاب می خوام سوار شم بابایی هم قبول کرد یه خورده سوارت کرد 

پ

 

پ

الاکلنگ و دیده بودی داشتی می گفتی سوار بشم

 

پ

 

 

پ

 

پ

اینجا هم هرچی می گفتیم بریم بازم فرار می کردی عزیزم

 

پ

 

 

پ

 

 

 

 

داره برف می اید در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم

کرد تا برف از شوق حضورت بهار را لمس کند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهلا
18 دی 92 16:27
به به چه دخملیییییییییییییییییییییییییی عکسیی که روز تاب نشسته خیلی ناز افتاده حسابی بهش خوش گذشته خوش تیپ کوچولو راستی با تاخیر تولدش مبارک باشه ایشاا. که همیشه سالم باشییییییییی خوشگل من راستی ممنون که وبلاگم سر زدین لینکتون کردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی مهلا جون اره خیلی دیگه نمی امد که بریم.شما هم لینک شدین
مامان گیلدا
20 دی 92 0:42
چه دختر نازی خدا حفظش کنه براتون تولدشم مبارک لینکتون کردم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیزمممم منم شما رو لینک کردم خوشحال شدم
ندا مامان ویانا
20 دی 92 11:48
عزیز دلم ایشالا همیشه به تک تک خواسته هات برسی..
بابا و مامان
پاسخ
ممنون خانمی شما همچنین
مامان رهام
20 دی 92 22:33
سلام دوستم مرسی که به وب رهامم سر زدید..ماشاله خدا حفظش کنه دخمل نازتو
بابا و مامان
پاسخ
سلام خواهش می کنم دوست عزیز چشمات قشنگ میبینه
افسانه مامان هیچکس!
21 دی 92 1:03
ممنون خانومی که به وبلاگ چرت من سر زدین.لینکتون کردم
بابا و مامان
پاسخ
نه خانمی این حرفها چیه خوشحال هم شدم
اليناگلينا
21 دی 92 8:33
خوشحالم عزيزم كه برف باريده سر فرصت ميام بهتون سر مي زنم و لينكتون مي كنم .مي بوسمت يارميس جون
بابا و مامان
پاسخ
اره خدارو شکر خیلی خوب بود خوشحال میشم من لینکتون کردم
CEcDv8Y3ajGke8GFrU3dKO22GMkAH07wG-iiMfhm2r5-bGOrFV-_nPfrcRcYBBH7rvzYE7CdisfN2e5eyh3o3Q..
22 دی 92 17:19
اه پس شما هم مثل ما هر از گاهی برف دارید شما اهل کرمان هستید؟پس به ما نزدیک هستید
بابا و مامان
پاسخ
اره امسال هنوز نیومده بود با این برفی که بارید همه خوشحال شدن. بله دوستم شما اهل کجایید؟
پرگل مامان پارمیس
22 دی 92 21:50
جونم پارمیس خانوم ناز چه برف خوشگلی . من به هر وبلاگی سر میزنم از برف میگه و من دلم آب میشه لذت ببرید از برف و در کنار هم شاد باشید
بابا و مامان
پاسخ
مرسییی دوست خوبمممم اره امسال خدا رو شکر کل کشور برف باریده مممنون
مریم مامان یسنا
23 دی 92 23:42
به به خوش به حالتون، ما که برف نداریم چیکار کنیم
بابا و مامان
پاسخ
دوست عزیزم مگه کجایی هستین؟ امسال که همه جا برف اومده هنوز تا پایان سال وقت هست ایشالله که برف بیاد یسنا جونی
مامان آوينا
27 دی 92 9:47
چه عكساي خوشگلي آوينا هم واسه اولين بار برف ديد شاد باشيد
بابا و مامان
پاسخ
مرسی دوست عزیزممم مبارک اوینا جونم
مریم مامان یسنا
13 بهمن 92 17:32
خداروشکر خیلی جای ما برف افرین به بچه ی خوب