پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

مریض شدن پارمیس عزیزم

1392/10/28 23:48
نویسنده : بابا و مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 پارمیس

سلام به دختر عزیزو نازم

گل دخترم این چند روز حسابی مریض شدی و منم به خاطر

مریضیت افسرده شده بودم.

 

وقتی تو مریض میشی نمی دونی چقد ناراحتم حوصله هیچ

کاری رو ندارم.

چند روز پیش تر رفته بودیم مراسم بابا بزرگ حسام و شب

همراه غذا دوغ دادن و چون ما هیچ وقت دوغ نمی گیریم از

خدا خواستی منم کنارت نبودم و پیش مامان جون بودی و 2

لیوان دوغ خوردی. خونه که اومدیم نصف شب خیلی حالت بد

شد از اون موقع اشتهات کم شده چند روز خوب شدی ولی روز

جمعه ای دوباره حالت بد شد.

سه شنبه ای بردیمت پیش دکتر استاد ابراهیمی داروهایی

بهت داد خیلی بهتر شدی.قبلش رفتیم پیش دکتر ناطقی که

خدا از سرشون نمی گذره یه قطره برای تهوت داد که دکتر

استاد ابراهیمی تعجب کرد گفت این قطره اینقد عوارض داره

من خیلی ترسیدم البته خدارو شکر کردم خیلی کم بهت داده

بودم.

داشتم با بابایی صحبت می کردم در مورد دکتر فوری

اومدیگفتی بابایی همون دکتری چشاش قر بود اصلا خوب

نبود قربون این دقت کردن همون موقع یه عالمه بوست کردم

نفس مامانی.روز جمعه ای هیچی نخوردی هرچی برات می

اوردم می گفتی نمی خوام خیلی برام سخت گذشت. ولی

امروز بهتری.مدتی خاله سمیرا از مهد رفته و خیلی بد شد

چون واقعا مربی خوبی بود.امروز با مهد تماس گرفتم ببنیم

واقعا پیش کدوم خاله ها هستی خانم پژمان گفت خاله مریم

بازم گفتم باید از نزدیک ببنیم.مرخصی گرفتم اومد مهد ولی تو

منو ندیدی با خاله مریم کلی صحبت کردیم.گفت پارمیس خیلی

دختر اروم خوبی هست و با این حالی از همکلاسیات کوچک

تری بازم مرتب همراه اونا شعر می خونی.

خیلی خوشحال شدم و بهت افخار کنم دختر باهوشمماچ .چند

روز پیش که رفتیم دکتر اول بار خیلی اخمو بودی و مرتب بهونه

می گرفتی و می گفتی خواب می رم. خیلی جالب بود به

محض اینکه بابایی یه ادامس عسلی بهت داد از این رو به اون

رو شدی از روی صندلی بلند شدی و راه افتادی شنگول شدی

و با اقا دکتر هم خوب همکاری کردی و دکتر هم چه دختر خوب

و حرف گوش کنی.از مطب داشتیم می رفتیم سوار ماشین

بشیم که خانم خانما بستنی فروشی همیشه می ریم و دیدی

گفتی من بستنی می خوام که بابایی هم قبول کرد با هم

رفتیم که خیلی خوب بود.ایشالله که دختر گلم نازم عزیزم

عمرم همیشه صحیح و سلامت باشی.                                                                                     پ                                                                      پ                                                                                                 پ                                                                                                                                                                                    پ                                                                                  پ                                                                                           پ                                                                              پ                                                                

         پ

      بستنی فروشی اهنگ گذاشته بود که ناز اوردی و رقصیدی

پ             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nice.design
28 دی 92 19:35
سلام مامان پارمیس عزیز بیاید اینجاhttp://nicedesign2.blogfa.com/ براتون عکسای پارمیس رو طراحی کنم ببینید اگر خوشتون نیومد، هزینه ای پرداخت نکنید.چطوره؟ امتحانش کاملا بی ضرره هر تمی رو هم که بخواید می تونم براتون کار کنم باب اسفنجی، میکی موس، کیتی ، پلنگ صورتی و.... هرچییییی که بخواین اون عکس پست ثابت رو می تونم براتون پوستر زمستونی ازش بسازم خییییلی ناز و خوشگل
الهام مامان رامیلا
5 بهمن 92 11:20
ای جانم انشالله دیگه مریض نشی هیچی بدتر مریضی بچه ها نیست عزیزم خوشگل خانم
بابا و مامان
پاسخ
مرسی دوست عزیزممممم