پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

اندر احوالات بهمن 92 و دومین برف زمستان

1392/11/26 17:03
نویسنده : بابا و مامان
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ماهروی من

 این چند روز حسابی درگیرم و یه خورده اعصابم خورده بوده.گلم چند روز پیش با مهد تماس گرفتم که با پارمیس رنگها رو بیشتر تکرار کنن مربی طوری صحبت کرد که همون روز تصمیم گرفتم مهدتو عوض کنم.

چون مربی خوبی که داشتی رفته و فعلا توی کلاس خاله مریم هستی باهاش صحبت می کردم گفت بچه های کلاس من همه بالای 5 سال هستن و پارمیس اصلا نمیشینه و مدام می خواد لگو بازی کنه منم عصبانی شدم گفتم بچه 5 ساله رو با 3 ساله مقایسه می کنید. سریع مرخصی گرفتم رفتم دنبال یه مهد خوب.دیگه دوست ندارم اونجا باشی.هرچند که عادت کردی ولی طوری نیست ایشالله مهد جدید هم رفتی دوست های جدیدی پیدا می کنی.

گل نازم دوست ندارم هیچ زمانی ببنیم دخترم ناراحت باشه و  جایی بهت سخت بگذره حالا که من میرم سر کار دلم نمی خواد حتی یه ذره به عزیز دلم بد بگذره.

همین چند روزها با بابایی نشسته بودیم و تلویزیون نگاه می کردیم یدفعه برق رفت بلند شدی و دونه دونه لامپها رو امتحان کردی  گفتی وای لامپهامون سوختن چرا شوشون(روشن) نمیشن و منم بهت توضیح دادم  که برق رفته اما فک کنم اصلا متوجه نشدی گلم همین حین برق اومد و کلی خوشحال شدی عزیز دلم.

دیروز92/11/15 برای بار دوم برف خوبی بارید و شما رو بردم خونه بابا جون.هر وقت اونجا میریم تمام گل ها و گلدونها رو بر میداری و ردیف می کنی و دیروز  هم طبق معمول رفته بودی روی صندلی که گلدون رو برداری افتاده بودی و بالا ابروت یکم خراش برداشته بود دلم اتیش گرفت همچین ورم کرده بود.

امروز رفتی مهد و ساعت 9 زنگ زدم تعجب کردم هنوز خواب بودی چون دیشب دیر خوابیدی  و بعد از ظهری اصلا نخوابیدی و با بابایی رفتیم بیرون.

این دفعه که برف اومد توی برفها اصلا نرفتیم چون برفها کاملا یخ زده بودن و نمیشد راه بری لیز میخوردی و امروز هنوز یکم مونده بود و وقتی خواستیم بیرون بریم خوشحال بودی و یخورده برف بازی کردی.

 

 

پ 

 

  

پ

 

پ

 

پ

 

پ

 

پ

 

پ

 

وقتی تو هستی

دنیا چیزی کم ندارد

چیزی مثل یک واژه ، یک خورشید!!

وقتی تو هستی

من اتفاق بی دلیل زمین نمی شوم.

راستش وقتی تو هستی

آسوده می شوم، حالم خوب میشود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان پندار
18 بهمن 92 20:22
سلام عزیزم خوشحالم دوست جدید پیدا کردیم چقدر نازه این دختر گلی
بابا و مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی عزیزم پندار
الهام مامان سلنا
21 بهمن 92 11:59
ای جونم خوشگل خاله
بابا و مامان
پاسخ
مرسی عزیزمم
مامان جوجه طلا
23 بهمن 92 1:56
خیلی خوبه بچه ها توی مهدی باشن که سن و سالشون به هم نزدیک باشه ولی در هر صورت باید مربی سعی کنه به بچه ها بد نگذره و به چیزی که علاقه دارن بیشتر توجه بشه. نگرانیت قابل درک عزیزم. خوشگل خانوم رو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
واقعا همینطوره.خدا میدونه چقدر اون روز ناراحت شدم. مرسی عزیزمممم شماه هم پارمیس جونی رو
مهسا مامان مرسانا
24 بهمن 92 22:22
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)████████████████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) ...............................$$.......$$$$$$$$$$$.......................... ...............................$$......................$$$......................... ...............................$$......................$$........................... ................................$$...................$$$........................... .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$..... ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$... ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$.... ..........................................$$........$.............................. .........................$$$.............$$$$$$................................ .........................$$$................$$$..................................
بابا و مامان
پاسخ
روز عشق شما هم مبارک دوست خوب و عزیزمم
الهام مامان سلنا
25 بهمن 92 13:47
دوست خوبم ولنتاینتون مبارک باشه انشاالله همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشین بوسسسسسسسسسسس
بابا و مامان
پاسخ
ممنون و همچنین عزیزم لذت از زندگیتون ببرید
یاسمن مامان فرشته ها
28 بهمن 92 22:03
ای وای مگر میشه بچه 3 ساله را با بچه های 5 ساله یک جا گذاش چه مربی بی مسئولیتی بوده امیدوارم مهد جدید واسش خیلی خیلی خوب باشه
بابا و مامان
پاسخ
اره بخدا خیلی سختم شد مرسی دوست خوبم
مامان روشا
4 اسفند 92 0:50
عزیزم ان شالا همیشه سلامت باشی