پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

42 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو

1393/4/4 10:17
نویسنده : بابا و مامان
216 بازدید
اشتراک گذاری

گر تو نبودی

من بی دلیل ترین

اتفاق روی زمین بودم

تو هستی و

من محکمترین بهانه خلقت شدم

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و

صدایش دلنشترین ترانه من است.

از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم

چه خوب شد ه به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی.

همیشه بدان که تا بیکران عشققققققق عاشقانه دوستت دارم.

   فرشته مادر 42 ماهگیت مبارک

 

پ

پسندها (1)

نظرات (5)

پیلوپت
4 تیر 93 13:27
چرا برای پارمیس جون پیلوپت نمی خرید؟تخفیف هم می دیم
مامان روژینا
5 تیر 93 9:22
42 ماهگیت مبارک عروسک قشنگم ما منتظر عکسای جدید دخملی هستیم مامانی
بابا و مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم چشم به زودی
خاله ی سارا
14 تیر 93 13:27
سلام پارمیس جون... من سارام.. 18 تیر دوسالم میشه . بخاطر تولدم مسابقه برگزار میکنم.... اگ بخوای تو هم میتونی تو مسابقه شرکت کنی . مسابقه اینطوریه که نی نی ها عکساشونو برام میفرستن و من مسابقه میزارم که کدوم نی نی خوشگل تره و بعد برنده اعلام میشه... اطلاعات بیشتر در وبلاگ مسابقه ای برای نی نی ها!!! sarajoon91.niniweblog.com
مامان جوجه طلا
19 تیر 93 3:59
42 ماهگی عروسک نازت مبارک. بوسسسسسسسسسسسسس عزیزم لطفا رمزززززززز
بابا و مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم چشم حتما