پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

قلبم برایت می تپد.....

1393/7/21 17:34
نویسنده : بابا و مامان
296 بازدید
اشتراک گذاری

پ

 

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم...

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم...

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید!

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم!

پسندها (4)

نظرات (7)

فاطمه & فائزه
21 مهر 93 18:10
سلام عیدتون مبارک نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما هم سربزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه
بابا و مامان
پاسخ
سلام گل خانم های عزیز چشم حتما
یاسمن( مامی فرشته ها )
23 مهر 93 8:36
دوست جون خیلی زیبا می نویسی اعتراف می کنم که دو مرتبه (فقط دو بار و نه بیشتر ) ازش کپی کردم و گذاشتم توی صفحه فیسبوکم کاش می رفتی کلاس داستان نویسی و این استعدادش را تقویت می کردی
بابا و مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبمممممم
مریم مامان یسنا
28 مهر 93 22:51
خیلی زیبا بود
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی
مامانی فری
7 آبان 93 14:54
به به چه عکس زیبایی چه مادرو دختر قشنگی اینشالله همیشه شاد و تندرست باشید خصوصی داری عزیزم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی مامان فری عزیز چشماتون قشنگ می بینه بابت رمز ممنون
سمانه
8 آبان 93 0:24
سلام عزیزدلم. خوبید؟ ما آدرس وبمون رو تغییر دادیم. میشه این آدرس رو جایگزین کنید.. ممنون خانومی.
بابا و مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم چشم حتما
سهراب
13 آذر 93 23:17
خیلی زیباست خداحفظش کنه
بابا و مامان
پاسخ
ممنون