پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

گل نازم

1392/8/30 16:45
نویسنده : بابا و مامان
256 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دختر نازم چند وقته اینقدر شیرین زبون شدی که من و بابا بوسه

بارونت می کنیم.دیروز وقتی از مهد اومدی فوری گفتی مامان بابایی

الان میاد منو بوسم می کنه مگه نه فهمیدم که چقدر حساسی گلم

خیلی به بابایی وابسته تر از قبل شدی .به منم مدام میگی بهترین

دوستای من مامان و بابا. فدای دختر گلم که مثل مامانش پر احساسهماچ.

این روزها که به 3 سالگیت نزدیکه دارم حس می کنم که واقعا بزرگ

شدی و برا خودت خانم شدی.به قول خودت ارایشی مامان بر میداری

می گی مامان من دخترم باید لژلب بزنم ولی پارسا پسر نباید بزنه.

کلی تو کارای خونه کمکم می کنی سر جارو برقی رو میاری می گی

مامانی نگا جارو کردم قربون عزیز دلمقلب.در ضمن اینقدر وسواسی

هستی از همین حالا هر جایی دستشویی نمیری دیگه با اصرار من قبول میکنی.ناراحت

بعضی وقتها که مشغول کاراهستم یه لحظه میگم وای پارمیس می

بینم نیم ساعته داری نقاشی میکشی  خیلی علاقه داری فعلا که

یکی از علائق پارمیسم رو فهمیدم.اینو از بابایی به ارث بردی چون

مامانی فقط یه گل بلده بکشهناراحتچشمک.شاید صد تاباب اسفنجی کشیدی

اینقد دقیق می کشی حتی مردمک چشمشم می کشی.

وقتی داریم از مهد برمیگردیم می گم چه خبرا دخترم با یه احساسی از

دوستات می گی مثلا امروز می گفتی مامان من بیسکویت به یسنا

میدم چون باهام بازی می کنه منم دوستش دارم. با پونه قهرم چون

وقتی دارم برا خاله شعر می خونم می گه تو داری اشتباه می خونی.

خاله سمیرا می گه پارمیس اولین بچه ای هست که بعد از من شعر رو

تکرار می کنه.افرین دختر باهوشمماچ

 خیلی به ورزش علاقه داری من که دراز نشست می رم قشنگ میای

کنارم دراز می کشی هر کاری من انجام میدم تکرار می کنی.خونه بابا

بزرگ هم میریم فوری میری سوار دوچرخه ورزشی میشی می گی

مامان ببینم چیکار می کنم. 

اول اینو می چرخونم تا بتونم رکاب بزنم 

 

پ

پ

پ

ایشالله همیشه موفق باشی دختر عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 آبان 92 3:30
عزیییزم چقدردخمل نازومهربونی هستی خاله
مامانی فری
28 آبان 92 17:36
عزیزمممممممممممممممممممممم چه دخمل نازی واچه قیافه معصومانهای داره چه عکسهای قشنگی عزیزم رمزو برات خصوصی میذارم [ممنون مرسی مامان فری جون]خیلی خوشحالم کردی فراون
مامانی فری
28 آبان 92 17:38
رمز بدست رسید خبرم کن گلم