پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

پستی با کلی عکس

1392/10/10 17:41
نویسنده : بابا و مامان
257 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من دختر خوشگلم

 

 

هر روز که می گذره یه حسی دارم نسبت بهت.اینقدر خانم شدی

حرفامو گوش میدی و جایی که میریم اصلا اذیت نمی کنی وحرفهای

شیرینی میزنی.دیشب داشتیم می خوابیدیم  با خودت داشتی حرف

می زدی و در مورد بابا بزرگ  حسام  میگفتی  که اقا پیره چشمش اخ

شده  پیر بوده خدا رحمتش کنه  با همون زبون شیرینت .چشمامو باز

کردم یه عالمه بوست کردم.

پیشخودم گفتم چقدر باید مواظب صحبتامون باشیم چون الان زمانیه

که خیلی قشنگ گوش میدی.

 از مهد که داریم برمی گردیم مجبورم می کنی بریم خونه بابا

جون .اونجا هم که میریم  تازگیامحال بیایی. می گی من  مامان جونمو

خیلی دوستدارم می خوام  کنارش باشم.ما هم تسلیم

  مدتیه مهد رو  دوست داری چون به خاله سمیرا وابسته شدی و اون

هم یه هدیه برات خریده که دائما صدای طبلش داره میاد. اینم

عکسش 

 

پ

                                                                                                    هر وقت خوه خاله فائزه میریم جالب اینکه اول بار با حسام

اصلا نمیسازد ولی کم کم با هم کنارمیاید  اگه ما نگاتون نکنیم با هم

خوبینحسام اسبب بازیهاشو بهت میده امان از اینکهحسام رو دنده لج

بیفته  اینجا هم داری خونه خاله بستنی می خوری

 

 

پارمیس

پامیس

 

پ



پارمیس

 

همیشه دوست داری بالا بشینی اونم اینجا رو دسته مبل

 

 

پارمیس

 

 

پ

 

 

 

 

پ

 

خیلی شلغم دوست داری و هر چی بهت بدم بازم  می گی مامانی

مگه نمی فهمی من شلغم می خوام حالا چشمای ما اینجوری تعجب 

پ

 

پارمیس

 

عاشقانه هایم تمامی ندارد وقتی تو بهترین اتفاق زندگی ام هستی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان مرسانا
28 آذر 92 20:00
قربون دختر خوشگل بشم که خانوم شده ومامان رو اصلا اذیت نمیکنه آفرین گلم وای چقدر عالی که شلغم دوست داری ..نوش جونت [مرسییی مهسا جون بوس برای مرسانا جون]
مامانی فری
28 آذر 92 20:27
عزیزمممممممممممممم چه عکسای قشنگی و بارکلا به پارمیس جون که شلغم دوست داره اینم یه شانسی که داری عزیزم مامان گل دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسس[ممنون عزیزم اره خدا رو شکر]
یاسمن ( مامان فرشته ها )
29 آذر 92 15:01
سلام ماشاء الله دختر نازی دارید از الیسای ما 4 ماه کوچکتره خدا واستون نگه داره چقدر خوبه که به حرف مادرش گوش میکنه [سلام ممنون مرسی عزیزممممممم اره خدارو شکر خوب گوش میده.الیسا جونو]