پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

تحویل سال 93 با حضور پارمیس عزیزم

1393/1/19 13:07
نویسنده : بابا و مامان
449 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين

شکوه جادوی رنگين کمان فروردين

شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود

سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود

دوباره چهره نوروز و شادماني عيد

دوباره عشق و اميد

دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار

هفت سين

فرارسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم.

براي دختر زیبایم تندرستي و نيکروزی

در سال نو آرزو دارم.

باشد که سالي سرشار از شادی

و کامروايي داشته باشي

 

دختر عزیزم امسال همه(خاله فائزه،خاله نجمه،دایی علی) سال تحویل خونه بابا جون بودیم.خوب بود حسابی بازی و شیطونی کردین.پارسا هم که مدتی تو رو ندیده بود خیلی دلش برات تنگ شده بود می خواست باهات بازی کنه تو هم عصبی میشدی می گفتی ولم کن ولم کن .خدا رو قسم میدم امسال برای همه سلامتی و شادی و برای ما هم همینطور.مریضی از دخترم دور باشه.

 

فردای اون روز مهمونی رفتن شروع شد اینقدر دختر خوبی بودی صبح که می خواستیم بریم گفتم دخترم سلام و خداحافظی یادت نره .هر جا می رفتیم با همون زبون شیرینت سلام می کردی و همه می گفتن ماشالله چه دختر ناز و باتربیتی.این چند روز هم حس می کنم کمی وزنت بیشتر شده وقتی بغلت می کنم می فهمم.

مهمونی که می رفتیم شیرینی و میوه ای بهت میذاشتم می خوردی منم خوشحال شدم اشتهات بهتر شده.

 

در ضمن خیلی راحت تو اتاق خودت می خوابی و فک نمی کردم اینقدر به راحتی این کار انجام بشه.راستش قبلا خیلی بهت تکرار می کردم همون پیش زمینه ای شد که بتونم اتاقتو جدا کنم خدایا شکرت.

پ

پ 

پ

پ

پ

 پ

 

پ

 

پ

پپ 

پ

پ 

پ

پ 

پ

پ

 


پ

پ

 

پ

اینم چند تا عکس از شب چهارشنبه سوری که جور نشد بریم بیرون توی خونه با بابایی فشفشه روشن کردین و کلی ذوق کردی عزیز دلم

 

پ

 

پ

پ 

پ

 

پ

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام مامان سلنا
6 فروردین 93 14:49
سال نو رو تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشین آفرین به پارمیس جونم چه دختر فهمیده ای عکسا هم که عالیه باز پارمیس مثل همیشه ناز و خوشگل
بابا و مامان
پاسخ
مرسی و همچنین ممنون دوست خوبم
مهلا
8 فروردین 93 16:43
عیدتون مبارک ایشا.. که امسال سالی پر از خوشی و سلامتی باشه به به چه مامان و دختر نازی
بابا و مامان
پاسخ
مرسی گلم شما همچنین
مامان مریم
9 فروردین 93 12:28
سال نوی شما هم مبارک ... براتون بهترین آرزوها رو دارم ... بهشت زندگیتون جاودانه
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی دوست خوبم
باباجون
10 فروردین 93 18:32
سلام سال نو مباررررررررررررررررررررررررررک
مامان ديانا
16 فروردین 93 11:27
سلام سال نو مبارك اميدوارم سال خوبي داشته باشين در كنار هم هميشه خوشحال
نمدک
16 فروردین 93 22:27
سلام اینجا (http://namadak.persianblog.ir/)دنیای زیبای کارهای هنری منه . همه را با عشق میسازم . هرکدوم را که دوست داشتین به شما تقدیم میکنم حتما بهم سربزنین منتظرتونم ... به مناسبت سال نو، هزینه ارسال سفارشهای بالای 80 تومن به عهده خودمه پس هرچه زودتر سفارشتتون را ثبت کنین
سمانه
18 فروردین 93 9:48
سلام سال نو مبارک مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدین . خدا این دختر نازنین و دوست داشتنی رو برای پدر و مادرش حفظ کنه انشالله. چه هفت سین قشنگی
بابا و مامان
پاسخ
سلام قربان شما وهمچنین دختر گل شما رو چشماتون قشنگ میبینه گلم
مریم مامان یسنا
19 فروردین 93 12:30
سلام سال نوتون مبارک امیدوارم که سال خوبی داشته باشین عکسها هم که خیلی خوشگل بودن، یه عالمه بوووووووس واسه پارمیس جون
بابا و مامان
پاسخ
سلام مریم جون سال نو شما هم مبارک مرسی گلمم
مامان جوجه طلا
19 فروردین 93 17:17
سال نو مبارک دوستم ایشالله که سالی پر از شادی و خاطرات قشنگ براتون باشه. از دیدن گل روی ماهتون خوشحال شدم.
بابا و مامان
پاسخ
سلام دوست عزیزممم و همچنین برای شما مرسی
یاسمن (مامان فرشته ها )
19 فروردین 93 22:00
پارمیس جون امیدوارم سال بسیار شاد و زیبایی را پیش رو داشته باشی
بابا و مامان
پاسخ
ممنون دوستمممم
یاسمن (مامان فرشته ها )
19 فروردین 93 22:01
در ضمن قالب وبلاگ ات هم خیلی خوشکله مامانت هم خیلی نازه ها زودتر عکس مامانی را می گذاشتی خو عزیزکم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی