پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

بهترین اتفاق روزهای اخر سال

1392/12/26 12:01
نویسنده : بابا و مامان
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانم گلم دختر ماهم

برای اولین بار یکشنبه92/12/25 پارمیس جونم شب تنها تو اتاق خودش خوابید. ساعت11 بود گفتی مامانی خواب میرم گفتم گلم امشب باید تو اتاق خودت تنها بخوابی.اومدم کنار تختت طبق معمول قصه بع بعی(شنگول و منگول) گفتم دیدم ساکتی اومدم بلند شم گفتی مامانی نرو سرمو گذاشتم لب تختت چند لحظه بعد خواب خواب رفتی. خیلی خوشحالم دخترم داره مستقل میشه.

دیروز مهد کودک جشن و نمایش داشتین ظهر رفتم دنبالت دیدم ناراحت گفتی مامانی یه اقای ترسناکی اینجا بود من ترسیدم فدات بشم گلم خالت اومد گفت اره پارمیس گریه کرده  و ترسیده.کلی ناراحت شدم حالا نمی دونم این چه نمایشی بوده که دخترم اینقدر ترسیده .در ضمن عکس هم ازتون گرفتن بعد از عید تحویل میدن.

تازه سفره هفت سین هم بهت داده بودن خوشحال بودی حتی موقع خواب توی دستت بود.

خیلی بهار رو دوست داری چون از لباس پوشیدن زیاد خیلی بدت میاد منم که دیگه نگو چقدر امسال لباس تن گلم کردم البته خدا رو شکر زمستون امسال به خوبی گذشت و از سرماخوردگی در امان بودی.

احتمالا اخرین پست امسال هست ایشالله سال بسیار خوب و شاد همه داشته باشیم.

پ

 

پ

 

پ

 

پ

 

پ

اولین پازلی برات خریدم گلم خیلی دوست داری تا حالا فقط تونستی خودت اطرافشو درست کنی

 

پ

موهات خوب بلند شده نازنینم

 

پ

 

پ

فاطمه،روژان،پارمیس 

پ

 

پ

اینم اولین صندل انگشتی دختر عزیزم

 

پ

 

 

  مداد به دست میگیرم
و صفحه ی سفید کاغذ،
می خواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ؛ چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
می نشینم سیر
نگاهـت میکنم ! زیباترین تصویر زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گیلدا
28 اسفند 92 18:18
سلام به پارمیس خانم خوشگل و مامان مهربونش ماشالله موهاش چه ناز شده خدا حفظش کنه سال نوتونم مبارک ایشالله سال خوبی براتون باشه.
بابا و مامان
پاسخ
مرسی دوست خوبم سال خوبی داشته باشید