پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

اولین پارک بهاری 93

1393/2/2 11:15
نویسنده : بابا و مامان
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خانمای خودم عزیز دلم نفس مامانماچماچ

پنج شنبه28/01/93به اتفاق مامان جون وخاله نجمه و خاله فائزه رفتیم بوستان معلم.وای که چقدر بهت خوش گذشت.کلی بدو بدو و شیطنت.ولی پارسا خیلی خاله نجمه رو اذیت می کنه اینقد ناراحت میشم.و همینطور حسام.خدارو شکر یه سری اسباب بازی استاندارد  اوردن خیلی خوشحال کننده است.

اینقدر سوار سرسره شدین که من دیگه خیلی خسته شده بودنآخ از بس از پایین این ور اون ور اومدم که حواسم بهتون باشه.

مامان جون کلی خوراکی براتون خرید.مامان جون دستش درد نکنه همیشه ما رو شرمنده می کنه با کاراشونقلبقلب

بعد هم رفتیم خونه بابا جون بازی کردی و خوش گذشت

پ

قربون این شیطون بلاها بشم من

پ

پ

پ

پ

پ

فدای این چشمات نازگلمماچ

پ

پ

پ

پ

پ

نگا چه با هیجان بالا میری می خوای زودتر از اون دختره بالا بری

پ

پ

چه اخمی کردی به مامان

پ

عاشق میله بارفیکس هستی اینجا هم نگا چطوری اویزون شدی

پ

اینجا هم توی نوبت وایسادین

پ

پ

پارسام همش میگه خاله من مواظب پارمیسم پاتو گرفته نیوفتی

پ

از ته دل میخندیدینماچ

پ

تازه اومدین سروقت خوراکی ها پارسای عزیزم ماشالله همه چی می خواد مال خودش باشه کاش میخورد اخر سر همشونو میریزه.

خدا همتون حفظ کنه گلهای منماچقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)