پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

ژستهای پارمیسی

1393/1/26 12:01
نویسنده : بابا و مامان
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنینم، بهترینم.

عشقم، امیدم، جونم.

با توام ، با تو، دنیای من.

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های که حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه، چند هفته، یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟!

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم،با تو باشم.

کنارت،

همراهت،

هم قدم

و هم نفس با نفس کشیدنت.

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم. تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی نیستی، از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

کنارم بمون، تا زنده بمونم. با من باش، تا دووم بیارم.

مراقب چشمات باش، تا امیدوار بمونم. مراقب قلبت باش، تا زنده بمونم. مراقبم باش، تا کنارت بمونم.

گفتم، هزار بار دیگه هم میگم:

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. . . تا هر زمان که زنده باشم.

 

 

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ، غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم!


 

پ

پ

پ

 

پ

پ

پ

پ

عاشق این قلبی هستی که روی تختته

پ

پ

پ

پ


پ

پ

پ

پ

پ

پ

پ

پ

پ

پ

پ

گل باغچه خونه بابا جونه

پ

پ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی فری
27 فروردین 93 1:36
عزیزممممممممم همه ژستهات قشنگهههههههههههه خوشگل خانوم
بابا و مامان
پاسخ
مرسی مامان فری عزیز و مهربونن
مامان روژینا
27 فروردین 93 11:53
وای قربون این خوشگل خانوم با اون ستای خوشگل ترشمرسی که پیشم اومدی گلممن لینکت کردم عزیز دلمبازم پیش ما بیا
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی دوست خوب و عزیزم شما هم لینک شدین
مامان مانلی
28 فروردین 93 11:51
ای جونم ماشالله به این خانم خوشگل خانومی لینک شدید
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی دوست خوبمممم
مامان روژینا
30 فروردین 93 10:23
یه روز سلطان جنگل همه حیواناتو جم میکنه و میگه هرکس بره بهترین و زیباترین چیز دنیا رو بیاره تا من ببینم هر کی میره یه چیزی میاره یکی غذا میاره یکی طلا و جواهرت میاره خانوم کلاغه میره و ببچشو میاره آقا شیره عصبانی میشه میگه این چیه! کلاغه میگه بهترین و زیباترین چیز تو دنیا بچمه روز مادر مبارک دوستم
الهام مامان سلنا
31 فروردین 93 15:03
خوشبختی یعنی خداوند انقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد و تو انقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید. روزت مبارک
بابا و مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم و همچنین
مریم مامان یسنا
1 اردیبهشت 93 1:10
روزت مبارک مامانی ای جونم با این ژستای خوشگلش
بابا و مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم مرسی