پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

بازگشت بابا بزرگ و مامان بزرگ از کربلا

1393/2/8 11:34
نویسنده : بابا و مامان
955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر گلم

عزیزدلم اون هفته خیلی سخت گذشت.هر دو تامون مریض شدیم.خدا میدونه زمستون امسال چقدر مواظب بودم سرمانخوری خدارو شکر هم به خوبی گذشت.

امان از اون هفته بدجوری سرماخوردی و کلی ضعیف شدی غصه من زیاد شد.اینقدر اعصابم خورد شده کوچولوی من.

جمعه هفته پیش بابا بزرگ و مامان بزرگ قسمت شد و رفتن کربلا.ما هم رفتیم کرمان شب داشتیم برمیگشتیم دیدم حالت خیلی بده از همون موقع شروع شد فرداش من سرماخوردم.

یکشنبه و دوشنبه سرکار نرفتم پیشت بودم خدا رو شکر خیلی بهتر شدی ولی اصلا اشتهات خوب نبود الان که دارم اینو می نویسم خیلی بهتر شدی.

بابا بزرگ اینا هم جمعه برگشتن و ماهم رفتیم کرمان پیشوازشون.

تا زمانی ادمها کنار هم هستن دوری از همدیگرو درک نمی کنن واقعا وقتی رفته بودن دلم براشون تنگ شده بود مامان بزرگ هم همینو می گفت.

مامان بزرگ و بابا بزرگ زیارتتون قبول.راستی سوغاتی گرفتیم پارمیس جونی هم یه لباس خیلی خوشگل و و عروسک باربی و کیف تک شاخ خوشگلی توی عکس هست دستشون درد نکنه.

 

پ

درحال انتظار برای فرود هواپیما

پ

پ

عرشیای مریض در حال گریه کردن عزیزم خیلی مریض بود

پ

بابا بزرگ خوش امدی

پ

پ

مامان بزرگ خوش امدی

پ

اماده شدیم بریم ولیمه

پ

پ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسمن( مامی فرشته ها )
10 اردیبهشت 93 22:03
مبارک باشه سوغاتی هات پارمیس جونم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم فرشته های نازتوببوس
نازنین
11 اردیبهشت 93 13:52
سلام... کوچولوی دوست داشتنی و نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.
بابا و مامان
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیز.چشمات قشنگ میبینه چشم حتما الان میام راستی با تبادل لینک موافقید
الهام
13 اردیبهشت 93 1:47
چشمتون روشن زیارتشون قبول باشه پارمیس خوشگلم رو ببوس
بابا و مامان
پاسخ
مرسی گلم چشم حتما