پارمیس جونمپارمیس جونم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

پارمیس بهشت ما

گردش بهاری

1393/3/4 13:17
نویسنده : بابا و مامان
385 بازدید
اشتراک گذاری

در یک روز بهاری با هوایی دلچسب همراه با تمام اعضای خانواده راهی سرخان شدیم.صبح جمعه که از خواب بیدار شدی گفتم گلم داریم میریم گردش با پارسا و حسام اینا.اینقدر خوشحال شدی زودتر از ما کفش هاتو پوشیده بودی مدام می گفتی چیکار می کنین زود باشین با بابایی اینقدر خندیدیم به بابایی گفتم حالا نوبت پارمیس شده که بگه زود باشین زود باشین قربونت بره مامانیبوس.

یه مدتی هست همش دوست داری بیای جلو کنار من ولی من دوست دارم عقب بشینی خیلی اصرار کردی گذاشتم بیای جلو چند لحظه ای گذشت از کنار ماشینی رد شدیم با صدای بلند گفتی مامانی نگا نگا بچه عقب نشسته باتربیت بوده تند تند بلند شدی رفتی عقب خوشحال شدم .

وقتی رسیدیم جلوتر از ما رفتی خونه بابا جون و حسام و پارسا اومده بودن دیگه شروع کرین به بازی کردن

پ

پ

خودتو زدی به خواب

پ

پ

پ

پ

پ

پ

حسام کوچولو که بعضی وقتها محبتش خیلی گل می کنه

پ

پ

پ

پ

پ

بردیا دایی علی قربونش برم

پ

پشت بام خونه بابا جون در حال توت چیدن خیلی شاد بودی همونجا داشتی می رقصیدی عزیز نفسم

پ

پ

 

پ

پ

مامان جون  گفت بریم رودخونه تا بچه ها بازی کنن خانمی هم از خدا خواستی عاشق اب بازی هستی

پ

پ

پ

پ

پ

پ

 

پ

به سمت باغ بابا بزرگ ریسه.اینقد خسته بودی حتی راه نمی تونستی بیایی بابایی بغلت کرد

پ

اینجا یکم شارژ شدی و مخصوصا الوچه که دیدی حسابی خوردی خدا خدا کردم حالت بد نشه خدا رو شکر هیچ اتفاقی نیفتاد

پ

بدو بدو به سمت بابایی برای گرفتن الوچه

پ

دوباره اب و  اب بازی

پ

پ

پ

پ

پ

پ

قربون این چشما برم خدایا شکرت خدایا شکرت

پ

پ

پ

پ

پ

پ

پ

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان جوجه طلا
4 خرداد 93 22:52
سلام عزیزم چه پست پر عکسی بود خیلی خوشم اومد . ببوس پارمیس نازتو.
بابا و مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی شما هم پارمیس گلتو
صفورا مامان آوا
12 خرداد 93 9:18
رمز 123
مامان روژینا
18 خرداد 93 12:58
سمانه مامان وانیا
9 تیر 93 13:54
عزززیز دلم... می بینم که چهارده روز از وانیا خانوم ما بزرگتری قربونت برم دوست داری با هم دوست باشید؟ بهمون سر بزن و بگو که لینکت کنم. اگه میشه شما هم همین کار رو بکن.. مرسی. ایشاله زنده باشی خوشگل خانوم
بابا و مامان
پاسخ
مرسی دوست خوبممممم
زهرا
14 تیر 93 13:46
به به چه جای خوبی رفتی همیشه شاد باشی گلکم
بابا و مامان
پاسخ
ممنون مرسی